Nytt jobb?

Jag sitter här och känner mig lite nervös faktiskt.
Imorn får jag förhoppningsvis veta om jag har fått jobbet som jag blev intervjuad för. Intervjun i sig kändes bra. Det är ju ganska svårt att veta, men jag tycker nog att jag kunde svara för mig på alla frågor.
Vi var fem av åttio sökande som blev kallade på intervju, så det får man ju ändå vara ganska så nöjd med. :)
Men det blir skönt när vi får veta :). Håll tummarna :P

Fick även ett negativt besked på en ansökan idag. Men det var mer än väntat :). Skönt att få veta i alla fall så att man slipper gå och vänta.

Idag blev det en vända på gymmet också, så jag känner mig ganska nöjd. Och dessutom hade Robin lagat mat lagom till jag kom hem. Det är sjukt uppskattat sånt :D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0