"Oj, vad billigt! Jag tar fem..."

Shit majgad!

Har redan ångest över hur mycket pengar jag bränner i Tyskland, trots att vi inte ens har varit är än.
Jag kan liksom redan föreställa mig känslan när vi ställer upp alla flaskor och flak i köket och börjar inventera vad fan det är vi har köpt. Man jämför kvitton och lägger ihop och inser att ja, fyra-fem tusen gick det på. DENNA GÅNGEN OCKSÅ!
Alla dessa nitar man går på.
"Oooh, den ser ju god ut!" Sen när man kommer hem så inser man att man inte har någon aning om hur man ska dricka det.
"Ska det blandas? Och med vad? Fruktsoda funkar till allt, vi kör på det! Eller kanske bara med is?"
Eller klassikern:
"Vilken fin flaska! En sån tar jag, eller nej föresten... Jag tar två! Det kan vara bra att ha."

Toppen att vi dessutom har bokat in både Tysklands-resa och Ullared i samma månad. Hejdå lönen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0