Vecko-uppdatering! Banne mig!

Nu är jag här igen minsann! Jag kan inte lova att jag ska skärpa mig, det får bli lite sporadiska inlägg såhär. Det finns ingen riktig lust att skriva längre. Och dessutom så bara springer kvällarna iväg.
Ärligt talat så har jag många gånger tänkt att jag ska skriva nu den senaste veckan, men... Jag blir liksom inte färdig till det.

Så, vad har hänt sen sist?
Jobb, jobb och åter jobb såklart. En väldigt massa träning - jympa, spinning och ett par pass på gymmet däremellan.
I fredags hade vi dessutom en överraskningsfest för en arbetskamrat som har bestämt sig för att gå i pension. Det var hemlisen som jag nämnde i förra inlägget.
Vi skulle nämligen kidnappa Hasse och jag kunde ju inte riskera att han fick veta något. Det blev en helt fantastisk kväll! Vilka arbetskamrater jag har! Alla släppte loss och dansade, deltog i nynn-tävling osv. Vi hade visserligen ganska så många procent innanför västen, men ändå. Bästa kvällen på länge! Och jag blev bara 'lagom' bakfull i lördags. Vilket är en stor framgång för att vara mig :)
Lördagen var ju ganska lugn som ni kanske förstår. Robin var sugen på julbord (och jag med :) ) så vi fixade ihop en jansson med en massa goda tillbehör på kvällen. Så nu är det suget stillat.
Söndagen bjöd på en mysfrukost med Robin och en långpromenad i det härliga höstvädret. Fick även med oss mamma, pappa och Karin på en liten vända ner till båthamnen. 
På eftermiddagen/kvällen spelade Robin match i Haganäshallen. Jag var ju där och supportade såklart :P.
Matchen slutade 6-6 efter att Robin gjorde sista målet i sista perioden när klockan stod på 19.59. Så ja.. Ni fattar... Kvällen var räddad! :D

Och kommande dagar? (Det är lika bra att skriva redan nu ifall jag skulle få ännu en bloggtorkande vecka)
Imorn blir det förmodligen bio med Robin på kvällen, Buried tror jag att vi skulle se. Robin ska även besöka teliabutiken i Växjö för att beställa en Iphone 4.
Lördag - No plans so far. Inget avancerat i alla fall för på söndag...
Då blir det ett besök i Ullared! Robin hoppas på att få träffa BÅDE Morgan och Ola-Conny. Han ska även inhandla Ullared t-shirts och alla produkter i Kjell Collection. Sådär, det var det...


Sådär gott folk. Jag hoppas att jag har stillat er nyfikenhet!? :)

Kommentarer
Postat av: Jim

Hej,



Äntligen ett nytt inlägg. Som jag har väntat och väntat.

2010-10-25 @ 08:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0