All those moments passing by,

Tiden går väldigt fort nu, hösten är i full gång och veckorna bara flyger förbi.
Har redan hunnit med 4 jympapass av den här terminen och jag börjar redan längta till jul. Galet!

På torsdag fyller jag dessutom 22 år så det är inte bara veckorna som rinner iväg, utan åren också. Man är ju inte 20 längre ;)


På måndag ska jag på arbetsintervju, min allra första. Lite pirrigt eftersom jag har hört att det är många sökande. Men har ingen aning om hur många som är kallade på intervju.
Det går nog bra. Pepp! 

Kommentarer
Postat av: Jim

Grattis vännen!!!

2010-09-24 @ 08:30:05
Postat av: Lina Wikingsson

Tack så mycket Jim! Är allt väl med dig? :)

2010-09-24 @ 12:44:17
URL: http://linawikingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0