Debatt

Det blev ingen träning för mig ikväll... Det kändes bäst så. Somnade vid halv tio igår och när jag vaknade i morse så kändes det som att jag inte hade sovit en blund, trots att jag har sovit lika djupt som vanligt.
Men jag kan inte påstå att jag har legat på latsidan för det. Rensade ur min garderob så den är luftig och fin nu (och väldigt redo för att fyllas på nytt!) och har städat och fixat lite här hemma. 
Skönt att vara hemma ikväll är det i alla fall. 
Nu ska jag titta på debatten på tv4, det börjar bli dags att sätta sig in i saker och ting. Och kanske komma fram till ett beslut om vilka som ska få min röst på söndag. Jag skäms för att jag inte har orkat intressera mig tidigare... Men rösta ska jag i alla fall!

Ni glömmer väl inte?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0