Kalas i dagarna tre

Vilka dagar det har varit!
Födelsedagen var kanon på alla sätt och vis och likaså lördagen då vi firade ännu mer :).
Jag fick så fina presenter, bara sånt jag ville ha :)
Robin hade köpt en rysk docka och i den låg (förutom ännu fler dockor i varierande storlekar) ett presentkort på Village. Gissa om det ska shoppas!?
Av övriga familjemedlemmar fick jag blommiga gummistövlar, presentkort på Trend House, pastellfärgade porslinsskålar från Ib Laursen, världens mysigaste mysdress, disney-filmer (Mulan, Pochahontas & Aladin), Intermezzo glas osv.
Ni lyssnar verkligen på vad jag önskar mig :)

Tittade på både Pochahontas och Aladin igår och avslutade med lite Lost innan det var dags att sova. Det blev lite konstiga drömmar i natt då jag blandade ihop Aladin och Lost i en konstig mix.
Jasmines tiger Rajah var med i mina Lost-drömmar.

Förövrigt har jag ätit så mycket princesstårta de senaste dagarna då det sprutar marsipan ur öronen på mig. Men jag hade lätt kunnat äta lite till :P, men nu är den slut :(

Tur att morbror Lars fyllde år igår och bjöd på princesstårta han också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0