Kantisar och film :)

Brandsläckningen blev inte så långvarig som jag trodde och Robin var hemma igen redan vid ett-tiden. Nöjd och glad över att ha fått rökdyka, något som inte sker allt för ofta.
Han var rätt mör och luktade illa när han kom hem så efter en dusch, med dubbel shamponering, och ett par timmars sömn i soffan så var han nästan som ny igen. Det tar visst på krafterna att vara brandman :P.

Nu blir det varma mackor med kantarellstuvning som Robin har svängt ihop och fortsättningen på The A-team. Riktigt rolig film faktiskt :)
Jympa passet har jag lyckats rabbla igenom i huvudet ett par gånger och det sitter fortfarande, efter en hel veckas vilande från det.
Är det okej att jag redan börjar tröttna på mina låtar? Har ju liksom lyssnat på dem femtioelva gånger redan...

I övrigt så har dagen varit lugn. Sov ju bort det mesta av den, men han med en kopp kaffe hos mor och far. Det sitter ju aldrig fel :P

Och nu... En heeel veckas jobb framför sig. Kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0