Soffhäng

Nu är det dags att skriva en rad eller två igen... Hann (läs: orkade) inte blogga igår, blev totalt slut efter mitt jympapass igår. Vet inte vad som hände riktigt... Tycker att det känns som att jag blir sämre och sämre tränad ju mer jag håller på. Men det vänder nog snart, kroppen protesterar lite mot all motion eftersom det var lite väl slappt i sommar. Det får man minsann sota för nu :P.
Imorn blir det i alla fall spinning igen med Robin och Karin. Det är härligt!
Fick föresten erbjudande om att bli spinningledare i förra veckan. Råkade gå på två spinningpass i rad och för samma instruktör dessutom och eftersom jag hade en skön och snygg stil (vilken merit va! Att cykla snyggt!), så tyckte hon att jag skulle fundera på att bli ledare. Tack men nej tack. :)
Det räcker bra med jympa :)

Ikväll blir det i alla fall vila för min del, spinning i morgon som sagt och på torsdag är det kombipass (skivstång/spinn) igen. Så ikväll är det lugna gatan här :)
Lite idol och så...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0