Torsdags-soppa

Nu är jag här igen!

Vet inte var dagarna tar vägen, för jag hinner inte med någonting nu för tiden. Har precis fått i mig lite mat efter dagens träning och sitter nu och päser lite i soffan.
Var inne på gymmet på jobbet och tränade för första gången och det får nog bli en liten vana det där. Dumt att inte utnyttja det när det finns där.
Hann bara med en halvtimme på crosstrainern idag, så det får bli mer någon annan dag.
Till kvällsmat blev det föresten hemmagjord grönsakssoppa. Gissa om den var god eller?? :)

Tysklandsresan börjar närma sig också, för på lördag bär det av. Det blir tyvärr ingen frukost här denna gången eftersom det inte är några fler från frukostgänget som ska med på resan. Lite tråkigt, men det blir ju sovmorgon då i alla fall. Klockan 5 går bussen, hehe...

Har föresten glömt att skriva att intervjun blev uppskjuten en vecka. Så det är därför jag inte skrivit om hur det gick. Men på måndag så smäller det!! :)

Sådär, nu är det ju snart helg också. Det blir ju inte bättre än så :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0