Trötta-tisdagen...

Tisdagar är ju ingen höjdare hörrni... Jag kommer liksom aldrig igång...
Tur att kvällen var helt oplanerad så att jag kunde göra det som jag är bäst på - att softa :)
Har lite ont i halsen också så jag kurerar mig med nyponsoppa och halstabletter. Men det är ingen större fara med mig, jag ska inte klaga alldeles för mycket.
I morgon är en annan dag och då jävlar ska det spinnas för hela slanten!
Bokade in mig, Robin och Karin på ett medelpass i morgon. Och på torsdag blir det skivstång/spinning för min del. Så ni kanske förstår att jag inte har tid med halsont nu? :)

Men nu mina kära vänner har jag inte tid att sitta här och skriva. Det är ju Idol för sjutton! 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ojoj, jag tror jag vet vem som råkat smitta dig [visslar] :P det var inte med mening, hoppas du kryar på dig så du kan träna mer, duktiga hurtbulle ;)

2010-09-08 @ 09:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0