Tupperware

Hur i hela friden kan helgen redan vara slut? Den bara försvann...

Fredagkvällen var superrolig, till en början i alla fall ;).
Till kräftorna kom snapsarna och jag och Anna hade lite problem med att hänga med grabbarna. Vilket såklart resulterade i att vi blev fulla som örnar. Att man aldrig kan inse sina begränsningar.
Det var väldigt trevligt i alla fall även om det blev lite mycket där på slutet :P.
Jag hade ju dessutom lovat Robin att jag skulle kolla på detras första cup-match på lördagmorgonen kl 10.00 och det kändes ju ganska avlägset när jag raglade i säng på fredagkvällen.
Konstigt nog så kände jag mig väldigt pigg när klockan ringde vid halv nio och jag kände inte alls av rödvinet och snapsarna som intagits kvällen före. Så innebandy blev det trots allt :).
Passade på att käka lite på byn med Malin och Agnes och en rejäl godispåse inhandlades innan det blev hemfärd. 
Robin bestämde sig för att festa på lördagkvällen (eftersom han fick köra till kräftskivan), men min trötthet hann ikapp mig på eftermiddagen så det blev en rejäl vila för min del. Kinamat och en film på kvällen satt inte fel och jag uppskattade ärligt talat att få vara helt själv. :)

Idag tog vi en rejäl sovmorgon både jag och Robin. Och efter några avsnitt Lost så blev det söndagsmiddag hos mamma och pappa. Det var inte alls dumt :)
Och nu ikväll har jag varit på tupperware-party hos Carita. Köpte en fin ceriserosa träningsflaska och lite småburkar. Sånt som alltid är bra att ha.

Nu får det bli ett par avsnitt Lost till och sen är det natti natti!
Kram på er!  

Kommentarer
Postat av: Anna

håller med dig om att det var superroligt, och håller med dig ännu mer om att början faktiskt var allra bäst ;) tack för en trevlig kväll i alla fall, får vi göra om snart :)

2010-09-12 @ 21:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0