Nytt år!

Det är galet vad tiden går fort... Sist jag skrev så hade vi precis fått in julgranen och julen stod för dörren. Nu har den passerat och ett nytt år har börjat. Mycket har hänt såklart men det kan väl egentligen sammanfattas i att vi har umgåtts med våra nära och kära. Inte många dagar av denna jul har spenderats hemma och våra familjer har vi varit flitiga med att besöka. Men det är väl precis det helgerna handlar om?
Det har varit fantastiskt i alla fall trots att denna jul har inneburit ganska mycket jobb för både min och Robins del. Men vår lediga tid ser vi till att ta vara på och i år tycker jag att vi har haft otroligt roliga dagar.
Vi har ju under den lilla frånvaron här på bloggen hunnit fira sjuårs jubileum jag och Robin. ♥

Och vilken vinter vi har! Det blev ju en vit jul i år. Det gör i alla fall mig lycklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0